Tisdag!

Sitter och tittar på lite bilder som jag tagit under graviditeten så här långt. Tycker inte min mage känns som den har vuxit så mycket, men när jag sitter och tittar så har den nog blivit ganska så stor. Ni får bild på slutet som vanligt. Men jag är inte i vecka 27 utan 28 nu.:)

Var på föräldragrupp idag oxå. Pratade lite om förlossningen, andningen och sånt idag. Mycket man ska tänka på. Men ut kommer nog ungen iaf. Har inte så mycket att säga till om när det väl är dax.

Imorgon är det dax för träff med barnmorskan igen. Ska ta lite blodprover Mäta magen och lyssna på bebben. Alltid lika roliga.:)
Efter BM besöket ska vi kanske till stan. Och efter det tänkte jag våldgästa Anita. Så jag hoppas hon bakar nått gott.;)

Nu jobbar jag bara i typ en vecka till. Vart tar tiden vägen? Går nästan alldeles för fort tycker jag. Om tre månader har vi kanske en bebis här hos oss. Helt sjukt.

Nu ska jag ta och bege mig till sängen. Klockan är ju en dock tio.


Kommentarer
Postat av: Smulan

Åhh vackra kvinna <3

2012-06-13 @ 07:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0