Torsdag!

Solen tittar återigen fram. Och värmen börjar sprida sig i världen. Härligt än så länge då jag inte tycker det är för varmt ute. Innan var en annan femma. Jobbar till fyra idag sen har jag helg. Ska åka ner till Simone och Ian och hälsa på. Men först ska jag fira lillebrors student. Fattar det fortfarande inte. Sjukt är bara förnamnet.

Igår bakade jag en kladdkaka och bjöd Bettina och Ulf på. Gött som fan var det och det funkar med marsansås till om man inte har grädde hemma.:)
Skulle vara lite social med kicken och titta på alcatraz med honom men somnade visst och vaknade när nyheterna började så då var det bara att gå och lägga sig i sängen istället. Ingen mening att försöka vara vaken längre då ju.

När jag kommer hem från jobbet så ska jag Vänta på Bettina och följa med henne in till stan och köpa madrasser till hennes barn. Sen ska jag nog njuta lite av solen. Man vet ju inte hur länge man får ha den framme. Inte ens säkert att den är framme ikväll när det är dax att njuta.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0