...

Det var inga goda nyheter som kom med posten igår. Inte ens lite goda nyheter. Förvaltningsrätten håller helt med transportstyrelsen i deras beslut gällande kicken. Jävligt dumt tycker jag!

Imorrn kommer Jeanette hem! JAAA!
Jag ska hämta upp henne halv tio på flyget imorgon bitti. Sen ska vi äta kebab så hon får sig lite god kebab innan hon åker tillbaka till stora staden.
Har tagit semester på söndag så jag hinner umgås lite med Jeanette eftersom jag alltid lyckas jobba dom helgerna hon kommer upp.

Har även mina tankar hon min fina vän Linda, med familj, just nu då dom har fått ett tufft besked. Ni klarar det!<3

Måste även gratulera Alex och Sanna som fick sin efterlängtade son nu ikväll.

Nej ska ta och vara lite social med Bettina, Petra och Dennis innan jag blir för trött och måste gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0