Huvudvärk!

I kanske lite mer än en vecka så har jag haft ont i huvudet när jag kommer hem från jobbet. Inte direkt från morgonen utan det börjar efter lunch nångång. Sen blir huvudvärken bara värre och värre tills mot kvällen. Det känns som min "inte-haft-glasögonen-på-ett-tag" huvudvärk. Fast mer ner mot nacken. Jätte konstigt är det. Och jävligt obekvämt! Känner mig så jävla otrevlig mot kicken så han ska ha en guldstjärna för att han står ut med sin tjuriga flickvän på kvällarna nu mer. Förhoppningsvis så går det över. Men funderar starkt på att uppsöka läkaren. Kanske är nått allvarlig. Vad vet jag. Jag är ju inte doktor. Bara en simpel undersköterska. Nej funderar starkt på att lägga mig och sova. Då försvinner huvudvärken och jag vaknar utan den imorgon bitti. Tyvärr känns det inte lagligt att gå och lägga sig klockan åtta. Så jag ska försöka hålla mig vaken till nio iaf.

Nu får ni ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0