Ledig dag,

Betyder inte att man är ledig för det. Klockan sju ringde klockan och det var bara att kliva upp och hoppa in i duschen. Fick sällskap att hjärtat oxå. Inte allt för ofta det händer nu mer då jag oftast brukar duscha innan jobbet annars, och då skulle jag bli förvånad om jag fick sällskap av honom.
Jag skulle iaf skjusta in Kicken till stan för han skulle till tandläkaren, halv nio skulle han vara där. Jag och Arnold satt i bilen och väntade, tänkte först ta en promenad medans Kicken var inne hon tandis men när vi parkerade så var det snöstorm så vi hoppade över det och satt och nördade lite spel istället.
Sen åkte vi vidare på byggmax och Jula för att inhandla lite mer byggmaterial till renoveringen. Nu ska vi bygga ett trappräcke. Det här kommer bli hur bra som helst när det är klart. Väggen i trappen upp har fått sig lite vitfärg och det vart stoooor skillnad.
Sitter och filar på vad jag ska ha för färger i mitt hobbyrum oxå. Funderar starkt på att ha babyrosa på tre väggar och starkare rosa på en vägg och måla nått svart mönster på den väggen med. Kommer ju inte få ha rosa någon annanstans, men där får jag göra som jag vill.:)
Ska bara hitta nått snygg mönster att rita eller om jag ska köpa såna där klistermärken som finns på typ IKEA.
Rätt enkelt det med.

Har precis avnjutit en god lunch som bestod av hemmagjord potatismos och stektkorv, gött!
Det är tur jag har Kicken som älskar att laga mat, eftersom jag hatar det. Eller inte hatar men jag ska vara på rätt humör för matlagning och det händer inte allt för ofta. Men ibland händer det. Funderar på om jag ska baka mig en liten kaka.
Ikväll ska jag spela bingo. Om jag får nån som vill spela med mig vill säga.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Smone

Va kul att göra om ! Ska bli kul i se också :)

2012-03-13 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0