Onsdag

Vaknade med huvudvärk imorse.
Så det vart en hemma dag idag. Dock så måste jag åka en sväng iaf och köpa alvedon.
Sämsta familjen är vi som inte ens har det hemma.
Kicken får damp på allt hundhår så ska köra honom till stan så han får köpa en dammsugare oxå. Tror jag stannar i bilen. Sen så hem och sega igen. Har haft ont i huvudet av och till nu i flera dagar, jag hoppas det går över.

Har en otrolig saknad av mina fina vänner som inte bor här längre.
Simone och Mattias och Jeanette. Åhh vad jag kan sakna dessa människor ibland. Ibland kan jag inte sova för att mitt hjärta gör för ont av saknad. Kan inte alla bara flytta hem igen så allt kanske kan bli lite mer som förut.
Saknar den gamla goda tiden nå fruktansvärt!
Springet på byn, i trapphuset, mellan lägenheterna, surret på ballen, korsordslösning, kurragömma i stugan, vindrickning och surr till morgon sidan. You name it! Har så många fina minnen med dessa fina människor! KOM HEM!

Vart lite gnäll idag oxå. Men live whit it.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0