Posten

Jag och hjärtat sitter och väntar på posten. Förhoppningsvis så har han fått ett beslut från förvaltningsrätten idag.
Och förhoppningsvis så är det ett bra beslut. Vi sitter som på nålar och hoppas på det bästa. Vore ju bra om han fick tillbaka sitt körkort nångång han har ju ändå varit utan i över två år nu.
Men med våran tur så är väl förvaltningsrätten på transportstyrelsens sida och vi får vänta till i oktober iaf. Men jag hoppas ändå på det bästa. Iaf att det ska bli en kortare spärrtid. bara det skulle göra mycket.
Skulle ju vara bra om han fick tillbaka det innan september iaf.

Sen ska vi åka in till stan och kolla om jag kan få byta upp mig lite gällande telefon. Jag vill ha en Iphone 4s nu. Så jag har blixt. Trivs super bra med min trea oxå men jag har ingen blixt där. Och det suger när man vill ta kort när det är mörkt. Vi hoppas på det bästa även där.

Nej göra sig iordning och fortsätta vänta en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0