Söndag.

Igår var jag hos Bettina och mös med trevliga människor. Jag höll mig vaken väldigt länge. Enda till halv två.:)
Idag så ska jag in till Brunflo och träffa S.I.M familjen. En snabbis är bättre än inget.:)

Ikväll är det bingo och jag har siktat in mig på åtminståne ena av 10000kr. Men skulle inte tacka nej till båda två. Eller jag skulle inte tacka nej till att vinna överhuvudtaget.:) Men vem skulle göra det?

Tror jag ska åka på bastuvägen. Gör jag det så tror jag att jag får väcka Petra. Alltid lika kul.:)

Min husfru står och lagar matlådor till mig. Han är så söt, tar på sig mitt förkläde och sätter igång.:) Tur det kommer till användning eftersom jag använder det ytterst sällan.:P

Kort uppdate men bättre än inget.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0