1Maj

Vart en relativt tidig kväll igår. Var och kollade på brasan på lägdan i täpa sen gick vi hem och la oss. Kicken var oxå nykter vilket jag inte trodde han skulle vara. Det är ju inte direkt många som är nykter på sista april. Men man ska aldrig sluta förvånad.:)
Fick grillade hamburgare när jag kom hem från jobbet igår med massa klet på, jag har en sån tur som har min man. Han är the man of the man.;)

Även fast det vart en ganska tidig kväll igår så är jag skit trött idag. Men bättre att vara bara trött än bakis iaf.

Fin vere är det ute och då blir man på bättre humör av bara det.:) Jobbar till 17 idag sen är jag ledig en dag innan det är dax för jobbhelg igen.

Imorgon kommer kanske Simon och Ian upp och umgås med mig och Petra. Jag håller en stor fet tumme på att hon gör det. Som jag saknat denna kvinna!
Hör du det Simon!

Nej nu ska jag ta och jobba lite mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0