Äntligen!

Idag blir vi äntligen av med svärmor! Woho! Vi flyttar henne till Bräcke. Fick tillbaka hemnyckeln hit imorse. Så idag kan man äntligen börja göra klart allt. Det är ju lite som ska hinna fixas innan bebisen anländer utanför magen. Köket nere ska bli helt klart. Mitt hobbyrum ska ta form. Köket uppe ska rivas helt och bli vårt sovrum och båtar nuvarande sovrum ska bli barnrum och så ska vi fixa ordning gästrummet. Vi ska oxå bygga en terras och ett plank vid altandörreb nere. Helst skulle jag vilja vara klar med badrummet uppe oxå innan bebisen kommer men det tror jag blir en senare fråga. Det är inte lika akut som allt det andra. Vi har ju ett som funkar. Jag längtar tills allt är klart så man kan njuta av tillvaron.:)

Ikväll ska jag spela bilbingo för första gången i år. Vi tar sepetrucken jag Petra och Bettina. Ska bli skoj och jag hoppas att vi vinner nånting iaf.

Nej göra sig lite anständig så det bara är att fara sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0