Åter igen söndag!

Då var det söndag igen. Och min jobbhelg tar slut idag klockan 17. Märks så väl att jag inte har samma ork som förut. Är tröttare än vanligt när jag har jobbat 4 dagar i rad. Sen gör det ju inte saken bättre att man har kväll, morgon delat, morgon. Man hinner som inte sova ut. Igår gick jag och la mig klockan tio, ändå är jag skit trött idag.
Var ut på opeflygfält igår en sväng. Kollade på fina bilar. Dom hade varit ännu finare om det hade varit fint väder istället för regn. Men höll ut ett par tre timmar iaf innan jag frös allt för mycket och ville åka hem. Stannade på bylla och köpte pizza innan vi åkte vidare hem.
Tänkte ta n powernap men precis när jag höll på att somna så kom Anita och den powernapen var över. Men vad gör väl det. Har tre månader på mig snart och sova ut på. Men då har jag en känsla av att man har lite annat för sig. Den som lever får se.
Nej nu ska jag dricka upp mitt te och åka vidare.
Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0