Fredag!

Vaknade tidigt av ett telefonsamtal. Jonas hade försovit sig och ville ha skjuts till Brunflo så han inte missade så mycket av skolan. Inte kunde väl jag somna om efter jag kom hem heller. Ställde mig i duschen och har segat på mesta tiden av dagen som gått. Jag och hjärtat ska ta och åka in till stab och hämta hans glasögon och kolla om dom har tid att göra en stnundersökning på mig. Måste ju visa doktorn att jag har rätt. Sen ska vi köpa en brödrost och vi lär ju säkert hitta nånting annat.

I helgen eller på måndag flyttar äntligen svärmor då kan vi göra klart här hemma äntligen! Är less på att bo i ett renoveringsprojekt. Men det är inte så lätt att göra klart när hon bor där hon bor.

Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan fara till the big city nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0