Jobb.

Idag på börjas det ännu en jobbhelg. Det suger verkligen att jobba varannan helg. Känns ju inte som att man gör nått annat än att jobba. Men det är ju inte så länge kvar tills jag är ledig ett tag.:)
På lördag är det spring meet hade velat gått på det men då jobbar jag delat och det går inte att byta med nån. Så är bara att jobba och se glad ut. Kanske lika bra med tanke på att jag jobbar en 7-17 tur på söndagen och kan vara pigg till den istället.

Om en vecka och en dag så är äntligen min underbara Janeth här igen. Mitt hål i hjärtat fylls lite för en stund. Perfekt. Och hon har ju bestämt att hon ska känna lill*n i magen så vi har det vi gör med tanke på att det knappt är så kicken får känna. Det var nog mest röta när han fick känna för sen så har han inte fått känt igen. H*n vill inte kännas för nån annan än mig tydligen. Men snart kan h*n inte gömma sig. Då är h*n alldeles för stor för det.:)

Nu ska jag äta lite frukost som hjärtat står och fixar åt oss. Sen ska jag kolla vad kicken har fått för skit åt ögat. Hans öga har tydligen runnit hela natten och det är svullet och lite rött. Mysko. Annars får jag ringa hit Bettvard så hon får kika. Alltid bra att ha någon annans bedömning oxå.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag längtar efter dig! Ska bli så mysigt! Och ja, självklart måste liten showa för mig!

2012-05-23 @ 08:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0