Lördag!

Vart ingen stnundersökning igår. Hade turen att dom hade tid men då talar som om att dom inte rekommenderar synundersökningar när man är gravid då synen oftast förändras då. Tycker ju att både doktorn och barnmorskan borde veta det. Men tydligen inte. Men hon som jag pratade med där sa att hon inte heller trodde att min huvudvärk berodde på synen för hon gjorde ett litet test och av den att döma så var synen inte så föröndrad sen jag var där.
Och apropå det så frågade doktorn hur länge sen det var jag var till optikern, jag svarade ett Max två år sen, så var då inte fallet då optikern sa att det var 5(!) år sen jag var dit och fick nya glasögon. Fem år! Vart fan har dom tagit vägen?

Nu har jag hjärtat och Arnold nyss kommit hem. Var och badade Arvid lite han verkligen älskar och bada, han bara slänger sig i och man ser hur han njuter. Fattar inte hur han kan göra det medans snön faller från himlen. Men våran hund älskar ju iofs vintern oxå. Så nu är han säkert super nöjd när han både kan bada och det snöar.:)

Tror jag ska gå och lägga mig snart då ögonen går i kors på mig. Ska ju upp och jobba imorgon bitti igen. Då en 7-17 tur. Inte så lockande då magsjukan är på besök hos en brukare. Tur i oturen är att det inte var jag som fick nitlotten att vara en av dom få som ska vara dör under magsjukeutbrottet. Men jag kan ju bli smittad iaf. Och med min otur lär jag ju bli det.
Nog om det nu säger jag tack och hej för mig för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0