Måndag!

Jobbar ikväll. Ser ut att vara en relativt lugn jobbkväll.
Slipper iaf jobba till tio och slutar halv tio istället. Den där halvtimmen gör mycket. Speciellt när man ska kliva upp klockan sex dagen efter.
Har varit en sväng till stan unna jobbet. Kicken skulle på AF så mesans han var där ås tog jag med mig Monika och fikade på kupan. Sen var det bara till att skjutsa hem henne och sedan kicken och åka vidare på jobbet.

Det slog mig idag. Det är bara en månad kvar lite drygt innan jag går på semester och sen på havandeskapspenning. En månad är fan inte mycket. Det kommer ju gå hur fort som helst. Och om fyra månader sp har vi förhoppningsvis våran skatt hos oss eller iaf inom en snart framtid då.
Ja tiden går fort.
Nej back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0