Måndag!

Ny vecka. Och helgen gick alldeles för fort. Fint väder har vi fått ha iaf. En hel hög har gift sig och bundit sig för livet. Förhoppningsvis iaf. Jag har bara njutit! Jeanette har varit uppe och förgyllt min tillvaro i några dagar. Alltid lika trevligt. Och hon fick känna liten efter mycket om och men.:) H*n blir ju bara större och större så det är inte så lätt att gömma sig där inne. Idag går vi in i vecka 26. Helt sjukt. Det är "bara" 14 veckor kvar av den här graviditeten. Sjukt vad fort det har gått. Från början tyckte jag att det gick jätte sakta men ju går det för fort. I fredags var det prick en måndag kvar för mig att jobba. Det innebär två jobbhelger till. Sen är det inget mer helg jobb på ett tag. Två jobbhelger går ju fort! Nästa lediga helg ska jag eventuellt åka ner till Simon. Och lilla Ianpian. Fast han lär ju inte vara så liten längre. Men vi har inte bestämt nått då det aldrig blir som man bestämmer.
Vädret idag är inte lika strålande som det har varit i helgen. Men det kan vara skönt att svalka sig lite från solen oxå.
Funderade på att baka en paj. För att fira det nya köket. Men då måste jag åka till Brunflo och handla frukt och det lät oerhört jobbigt just nu.
Ja igår bar vi ner alla grejor i från köket uppe. Så idag har vi ätit i vårat nya kök för första gången. Härligt!
Nej nu ska jag försöka hitta på nått vettigt att göra.

Hane!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Wohoo! Mer bilder efterfrågas i fortsättningen! Hurra!

2012-05-28 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0