Måndag!

Tog ut lyckan i förskott. (som vanligt) Svärmor är kvar. Eftersom hon tydligen inte har fått nyckeln till lägenheten. Men innan veckan är slut ska hon iaf få den. Håller tummen och hoppas på det. Då kan man ägna helgen åt att stöka och böka här hemma och komma lite närmare slutet av renoveringen.

Har precis kommit hem från lite offroadkörning med sepetrucken, efter bingon. Fan va kul det är! Bettina körde lite offroad med Volvon oxå. Det såg hur kul ut som helst. Vann 600kr ikväll så nu har jag vunnit 1000kr på två dagar. Inte fy skam. Men nu lär det hy dröja ett tag tills jag vinner eftersom jag vann två gånger i går en idag. Men man kan ju inte ha tur jämt. Det var lite kallt för bilbingo men man tjurar ju på tjurig som man är. Och brassar på högsta värmen när man ska åka hem.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Imorrn är det jobb 7-16 som gäller varav det är personalmöte mellan 14-16. Och jag ska ha med mig fikat. Tror jag svänger in på Ica och köper grejor till marängswisch. Det tycker jag lät som
En ypperlig idé.:)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0