Onsdag!

Här har jag varit duktig och uppdaterat varje dag. (tror jag iaf.) Och så missade jag igår. Hade fullt upp.
Jobbade 7-17 sen åkte jag hem, hämtade Kicken och åkte vidare till Brunflo till Anita och Magnus. Vi var bjudna på middag. Lasagne vart det och en stor sådan. Men nästan hela gick ner i våra fyra magar och paltkoman var ett faktum. Tittade lite på BB innan vi åkte hem. Var och gosade lite med valparna hälsade på mamma en sväng innan jag kände att det var nog för mig klockan 8 och åkte hem och la mig på soffan. Slumrade till några gånger under ett program jag tittade på om ett par som skulle få ett dvärgbarn. Så jag missade en massa men rätt intressant iaf. Klockan tio gav jag upp och gick och la mig. Känner mig ganska osocial med Kicken då jag väldigt sällan orkar hålla mig vaken längre än så. Men han är förstående min man.

Idag är en ledig dag och jag har ingenting planerat. Känns faktiskt bra. Man kan ju hoppas att den där jävla nyckeln kommer idag så svärmor kan flytta nångång. Känner mig något less på henne just nu. Är väl bara för att man vet att det är nära nu! Då brukar man ju bli extra less. Näe nu ska jag kliva upp och pissa. Den lilla i magen älskar att sparka på min kissblåsa.
Kicken har iaf fått känt sparkarna för första gången nu. Mysigt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0