Paj

Jag bakade en paj idag. I vårat nya kök. Börjar jag bli tjatig? Ja lev med det för jag är nöjd till tusen! Även fast det inte är helt klart än. Men det duger så länge. Känner mig även paj. Ont i svanken, magen och känner mig trött och slö. Kanske håller jag på att bli sjuk. Hoppas inte.

Imorrn jobbar jag till tolv. En väldigt korg dag som jag inte har på schemat i vanliga fall. Men imorrn är det första mötet med föräldragruppen, så då tig jag ledigt halva dagen. Kan ju vara intressant och se vad det är för folk. Och man kanske lär sig nånting oxå. Men folk har ju fött barn i miljoner år utan info så jag skulle nog klara mig ändå. Men man får ju träffa lite nytt folk iaf.:)

Nej nu blir det natta för mig. Trött som en kamel!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0