Soliga torsdag

Ja solen är här även idag. Men idag tycker fröken Qvist att det har varit lite för varmt. Men man får tydligen inte klaga. Men med det fina vädret kommer oxå dom där fitt-jävla-äckel-getingarna. Har dock gjort så att det är två stycken mindre på denna jord. Och det är alldeles för få. Utplåna getingsvinen!

Nu ÄNTLIGEN så flyttar svärmor! Och den här gången är det på riktigt. Har varit och hyrt en släpvagn som hon håller på att lasta för fullt. Jag tänker då inte hjälpa till. Anser inte att jag har nån plikt för det. Sen har jag världens huvudvärk oxå. Bara för att jag sa till Maria igår att jag inte har ont i huvudet så ofta längre. Ligger i en solstol och degar istället. Inte helt fel start på min lediga helg.

Imorgon är äntligen dagen då Jeanette kommer hem. Det blir en heldag på staden för våran del. Och Anita ville oxå hänga på. Det tyckte Jeanette om. "ju fler bevismagar, desto bättre." var hennes kommentar.:) Ja vad säger man. Nu blir det lite mer deg i solen.(läs skuggan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0