Söndag

Jag och hjärtat var på bio igår, vi såg Dark shadows. Den nya med Johnny Depp. Bra var den iaf. Men det stod att det skulle vara en komedi och så jävla rolig tyckte jag inte att den var. Fråga mig inte i vilken kategori jag skulle vilja lägga den för sånt är jag sämst på. Men jag fick lite mys med mitt hjärta. Man måste ju passa på. Snart är vi en till.:)
Åkte sedan till Monika en sväng och surrade lite innan vi skulle hämta upp Petra i Brunflo när hon slutade jobba halv tio. Skjutsade hem henne och sen for vi hem. Jag gick och la mig och kicken gick in i garaget, där han nu mer bor. Ser han inte så mycket. Men det är bra han har nånting att pyssla med.

Idag vet jag inte vad som händer. Ser ut att vara fint väder ute men det kan ju vara en synvilla. Ska hoppa in i duschen nu och sen får vi se vad som händer.
Ikväll lär det ju bli bingo antar jag.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0