Tanke.

Varning för ett gnällinlägg!

Har tänkt på en grej ett bra tag. Blir man en annan person när man blir gravid?
För enda sen jag talade om att jag var gravid så blir man aldrig bjuden på nånting. Typ fester eller dylikt. Om det inte är nån som vill att man ska köra såklart. För det är tydligen det enda man duger till nu mer. Kanske är det en överdriven känsla. Inte vet jag.
Visst jag kanske är tråkigare eftersom jag är tröttare, men det vore ju roligt att bli tillfrågad iaf. Mig gör det inget att umgås med fulla människor även fast jag är nykter. Men folk kanske inte gillar att umgås med mig när jag är nykter. Tycker inte jag har blivit en annan människa iaf. Är fortfarande samma gamla flummiga, snurriga, kanske roliga Sandra som innan jag vart gravid!

Slut gnällt för den här gången.


Kommentarer
Postat av: Petra

Det är så tråkigt att det alltid ska bli så! Sen när babyn kommer blir man en levande cirkus som alla måste komma å hälsa på, helst så fort som det bara går. och sen när babyn blivit någon månad är man försvunnen från jordens yta igen. Så javla dumt! Så var det för mig båda gangerna.

2012-05-21 @ 12:39:00
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0