Tisdag

Jobbade till tolv idag. Kan inte annat än säga att det var förjävla skönt! Åkte hem och åt sen var det föräldragrupp som gällde. Kicken mådde inge bra så han stannade hemma. Men nästa gång ska han följa med iaf. Var ganska intressant och man kände ju igen dom flesta som var där. När jag åker därifrån så kommer jag på att jag ska baka bullar. Åker ner på affären och ska handla mjöl och socker. Hittar inte min plånbok. Kommer på att den är hemma. Vägrar åka hem och sen tillbaka till Brunflo för att hämta plånboken. Ringer Chatrine och hoppas hon är hemma och kan låna mig lite pengar. Så klart är hon inte det. Ringer Linda. Får låna ett sockerpacket av henne och en tjuga till mjöl. Åker upp på affären igen. När jag åker hem så kommer jag på att jag har ju pengar i handsfacket. Så är det när man är gravidsenil.
Nu har jag iaf bakat bullar och Petra och jag har smakat. Men det verkar bli dom enda som gör det idag. Alla andra är tråkiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0