Torsdag

Igår hela dagen så kände jag mig inte riktigt på topp. Var orolig att det var magsjuka då det går bland vekarna och personalen nu. Jag är iaf hemma från jobbet idag. Men har inte magsjuka. Är glad om jag klarar mig ifrån det.

Igår firade även mamma och pappa 25 år som gifta. Dom gifte sig när dom var i 7 månaden med mig. Mamma har bara varit med pappa oxå. Det är lite fränt. Hur många har bara varit ned en person nu för tiden. Tror dom är väldigt lätträknade. Men dom har ju fått en ny tändning sen pappa vart nykter. Mamma säger att pappa har blivit den som hon gifte sig med igen. Puttinuttigt.:) Pappa hade tillochmed skickat blombud på mammas jobb med ett fång rosor. Buden var iofs mina andra systrar men det hör inte hit. Det är gulligt iaf.:) Jag köpte ett blomarrangemang och gav till dom. 25 år som gifta ska firas.:)

Idag blir det iaf en slapp dag och se om det som ligger i min kropp och är konstigt vill ge sig till känna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0