Torsdag!

Då var jobbhelgen inledd. Fast är ledig tills imorgon kväll nu. Och tur är väl det för jag har huvudvärk. Inget ovanligt nu mer och det verkar som jag får leva med den tills ungen är ute. Fick inga svar alls hos doktorn igår. Hon sa att jag skulle kolla synen igen så den inte hade blivit bättre/sämre så det var därför jag hade ont i huvudet. Men den huvudvärken känner jag igen och så är det inte. Och så tog dom ett prov för sköldkörteln. Får svar på om det är det troligtvis imorgon. Men det tror jag inte heller.

Var bort till Jimmy och Linnea häromdagen och fick en massa grejor till bebisen. Vagn, madrass och en stol. Tack så jätte mycket!
Det börjar bli mer och mer verkligt att vi ska ha en lite knodd. Helt sjukt. Har gått mer än halva tiden nu oxå och det går tok fort. Känner sparkarna mer och mer tydligt oxå. Inatt när jag låg nästan i fosterställning så kände jag dom jätte väl. Då kunde man ju inte somna om direkt. Var ju tvungen att ligga och känna.:)

Funderar på om jag ska dra ned mig kicken ut på nånting. Inge kul med huvudvärk men orkar inte bara ligga hemma heller för då kommer jag snart inte ha nått umgänge kvar.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför inga magbilder? :)

2012-05-03 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0