Akutbesök... Igen

Sitter på akuten. Efter att ha haft ont i magen sen igår på förmiddagen, med mer eller mindre ont i omgångar, gav jag upp vid ett. Sket i att gå via HC dom dom inte brukar vara till sån stor hjälp ändå. Nu har jag iaf pratat med en läkare och hon befarar samma sak som jag, att det är någonting med gallan. Hon tyckte gallblåsan kändes svullen och vi ska göra ett ultraljud och se om det finns gallstenar. I värsta fall blir jag kvar här över helgen. Och i bästa får jag åka hem med smärtstillande och får en uppföljning till veckan. Jag hoppas iaf att jag får åka hem. Tråkigt att ligga på sjukhus och så sjuk känner jag mig ju inte.

Imorgon ska vi ju pyssla och mysa hos Anita. Och det vill jag ju gärna vara med på.
Den som lever får se hur detta går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0