Fredag

Igår vart typ som onsdagen skulle ha varit. Först massage klockan tolv, sen direkt efter det lite information om vad barn behöver för att må bra. Sen när vi åkte därifrån var både jag och Kicken jätte hungriga så vi beställde mat på bylla. Jag köpte en sallad. *klapp på axeln* Kicken en pizza. Jag smakade inte ens en bit, vilket jag tycker jag ska få en väldig eloge för.
På kvällen åkte jag och Alma iaf till Brunflo igen och hälsadade på Anita, Magnus och Elsa en sväng innan jag, Anita, Elsa och Alma gick bort till Simone, Ian och Mattias för lite surr och kaffe.
Mattias ska ta kort på oss på söndag, bl.a. Till tidningen och sen så vi kan ha några fina kort här hemma.:)

Idag händer det inte så mycket. Men jag kännes rastlösheten krypa sig på. På tisdag ska jag in till stan, måste köpa depends nya tillfälliga kollektion. Som tydligen bara finns på cubus, bara att passa på. Mina nagellacks tokiga systrar följer givetvis oxå med och det skulle även Simone göra.

Skatteverket ringde och väckte mig imorse. Vi tänkte låta Alma heta Qvist med Q från början istället för att hon ska få hålla på och tjorva som jag och resten av mon familj har fått gjort. Så vi kryssade i rutan för ett annat efternamn och skrev Qvist. Idag ringde dom och det gick inte att hon hette nått annat än mig. Varför har dom då en sån ruta? Kicken vart förbannad och ringde upp och frågade. Den rutan är för utlänningarna, ifall dom inte har ett svenskt efternamn så ska dom kryssa i den rutan. Va fan! Så nu när Kicken ändå hade dom på tråden så beställde han ändrings pappren. Så nu ska jag äntligen ändra den där jävla bokstaven. 1800:- kostar det för övrigt, för en bokstav! Men då slipper vi tjorva sen.

Alma vart Förövrigt två månader igår, vart tar tiden vägen? Det går fort!

Imorgon fyller mamma år. Passade på unnar lördag och allt. Innan jag ska dit och svulla ska jag gå med Anita och Magnus på gåvoaktionen här på bygdegården. Man kanske hittar sig nått fynd.:)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hitta på nått sen.


Kommentarer
Postat av: Anita

STOOOR eloge till dig! Fortsätt så nu! :)

2012-11-23 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0