Hemma.

Nu är jag hemma igen. Ska komma tillbaka på måndag för vidare provtagning och eventuellt ett ultraljud då. Blir jag missfärgad i huden, ögonen eller urinen ska jag komma tillbaka. Lika så om jag får feber eller om smärtan inte går bort av medicinen jag har fått utskriven. På måndag fick jag inte köra in själv eller då läkaren sa att det finns risk för att jag blir inlagd.
Det sämsta med medicinen är att det är suppar men så länge det hjälper är jag nöjd, och det är nog kicken oxå. Inte så kul att ha en flickvän som inte kan ligga, sitta eller stå still. Och springa på toa och kräkas för hon har så ont. Nej nu hoppas jag verkligen att dom hjälper mig på måndag så jag slipper detta lidande.
Nu är det fredagsmys i soffan med hela familjen.


Kommentarer
Postat av: Smulan

hoppas du får hjälp nu hjärtat. gud vilket fint kort detta var :)

2012-11-16 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0