Lördag

Har jobbat för första gången på fyra månader idag. Det var ju meningen att det skulle vara imorgon egentligen men jag behövdes bättre idag, så det tog jag. Då får jag vara hemma hela dagen imorgon på farsdag och fira Kicken.:) Jobbade sju-tio och ska sen tillbaka till fem och jobba till tio. Känns inte så dumt att ha en delad ändå, hatade dom innan jag gick på mammaledigt men nu känns det helt okey.

Vi ska strax gå iväg på aktionen en sväng. Sen ska vi förbi Jp och Linnea om dom är hemma.

Igår var vi hos Anita och Magnus. Vi kom på att vi skulle försöka oss på att göra hand och fotavtryck själva. Simone, Ian och Mattias kom oxå förbi. Det gick inte så bra som vi hade hoppats men vi lärde oss hela tiden så vi ska pröva igen nån annan dag.

Nu ska jag äta frukost för andra gången.:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_509e21eae087c3773fd4641b.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_509e222a9606ee060f31d0b7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0