Måndag

Fick ett brev på posten idag, remissen till ultraljudet av min galla. Till Saken hör att det var idag klockan elva. Posten kom kvart över elva och då var den tidig idag. Hade slängt mig i bilen iaf om det inte var för att man skulle vaa fastande i fem timmar innan och jag hade precis svalt ner frukosten när kicken kom in med posten. Ringde till röntgen men då har dom telefontid mellan ett och tre. Men jag fick tag på en receptionist så jag kunde tala om hur det låg till. Hon kopplade mig vidare. Sitter nu och väntar på ett samtal från röntgen så jag får veta om jag får komma in idag iaf eller nån annan dag. Hon sa att jag skulle låta bli att äta ifall jag får komma in idag. Och här sitter jag nu och är hungrig, men det är bara för att jag vet att jag inte får äta.

Fick sovmorgon av lillan idag oxå. La henne vid tio och hon sov till halv tio. Helt okey för min del. Vaknade till och med före henne.:)
Apropå lillan så var vi ju och åt på eastern i lördags, det var så jävla varmt där inne så man visste hu knappt vart man skulle ta vägen som vuxen, lillan hon skrek och skrek och skrek, hon blev ju inte mindre varm av det, kineserna skulle ta henne hela tiden för att hjälpa mig eftersom jag hade hämtat mat, men det hade ju inte hjälpt iaf. Gick in på toan och svalkade av henne med en tvättlapp med lite kallare vatten. Då vart hon lugn till slut. Stackars liten, tänk att bli så varm och inte veta vad som händer eller vad man ska göra för att det ska sluta. Hon vart iaf nöjd och låg bredvid mig på soffan tills efterrätten kom, då vart hon hungrig. Varför ska folk glo så inåthelvete när ett barn skriker? Dom glor precis som att man håller på att slå ihjäl ungen. Det stör mig, därför fick hon skrika lite extra! Men bara i en minut extra för jag lider ju med Alma när hon inte mår bra.

Igår var vi till Simone och Mattias igår, Mattias tog kort på oss. Har fått sett tre stycken som han har lagt ut på sin hemsida och dom vart jätte bra, jag hoppas resten blir lika bra.:) Men det tror jag.

Nu ska jag ut och gå en sväng med Petra så jag får nått annat att tänka på än att äta.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du är så fin gumman! Sötnosar ni är!!

2012-11-26 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0