Onsdag!

Idag säger vi grattis till världens bästa Hugo på hans ettårsdag! GRATTIS GRATTIS! Får se om vi hinner komma idag eller om det blir imorgon.:)

Idag ska vi även hjälpa syster Petra att flytta till Brunflo. Hon slutar klockan 17 och då tänkte vi att vi skulle vara där med alla grejorna. Spännande att flytta till en egen lya. Skrev och frågade henne imorse om hon hade sovit mycket. Men det hade hon inte, konstigt.;) Anita, Kicken och David ska oxå hjälpa till idag.

Igår var jag in på ultraljud. Dom hittade grus i gallan och gångarna. Det lät futtigt tyckte jag men läkaren sa att det oftast gör ondare då det rör sig mer än stenar. Hon skulle iaf skicka svaren till läkaren som tog hand om mig på akuten så får hon ta ett beslut av hur det blir angående OP eller inte. Skönt att jag hade rätt iaf så dom inte tror man är hypoikondriker.
Får se hur länge det tar innan hon hör av sig bara.

Idag har även pappa varit nykter i 21 månader. Du är så duktigt! Jag älskar dig!

Nu ska jag ta mig en promenad innan flytten börjar.


Kommentarer
Postat av: nettan

Hårbandet köpte jag på lindex :-)

2012-11-30 @ 05:44:17
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0