Onsdag

Min fullspäckade onsdag försvann. Kickan som jag skulle möta upp i stan låg hemma i migrän och massagen vart flyttad till imorgon. Så det var ett BVC besök och en fika på kupan idag igen. Alma har nu passerat fem kilos strecket med ca 300g. Och är 57,5cm lång. Stora tjejen! Nästa besök blir när hon är tre månader för vaccination.


Ska iväg på ljusparty hos mamma om ett tag. Inte för att jag ska köpa nått men det är alltid trevligt att träffa lite folk. Simone dissade mig idag igen för Mattias, förstår inte varför!?;) Kan man bli less på mig?:P
Skämt å sido. :)


Kommentarer
Postat av: NISAN

Vad mysigt med ljusparty och det är alltid kul att träffa nytt folk!

2012-11-21 @ 23:07:04
URL: http://nisans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0