Onsdag

Får klagomål på att jag är dålig på att uppdatera här, tycker inte jag har så mycket att uppdatera och då blir det så.

Idag var det meningen att vi skulle på öppnaförskolan igen, men det gick i stöpet då Anita inte hade någon lust och Simone hade sovit dåligt och nyss klivit upp klockan tolv.(!) Jag och Anita var iaf ute och gick idag, tre kilometer gick vi. Kändes jävligt skönt att vara ute och gå en bit, det är första gången jag går så "långt" på huuur länge som helst. Har ju inte kunnat gått så långt utan att få ont i puppan. Och absolut inte så fort som vi gick idag. Anita tyckte säkert inte vi gick fort, men hon klagade iaf inte. :)
Nu ska jag försöka ut och gå iaf tre ggr i veckan. Så kanske man slipper dom sista graviditetskilona. Går jag ner mer är det bara ett plus.:)

Just nu är svärmor här och hälsar på och myser med Alma. Vi har bjudit henne på lite mat oxå. Senare skulle Linda komma förbi och låna fogbältet och se om det hjälper henne. Det är ju inte kul att ha ont i onödan om man inte måste.

På lördag ska jag pyssla med mina systar och Simone. Och kanske några fler flickor. För det ska vara en girls evening. Kicken ska ta hand om Alma så jag får vara lite för mig själv.
Vet att det finns folk som tycker det är fel att man lämnar bort barnen tidigt, men hon ska ju faktist vara med sin pappa, och det är viktigt att man tar hand om sig själv oxå. Och jag kan ju ändå inte amma som jag vill så. Och det är ju viktigt att Kicken får vara med Alma utan mig oxå.

Nu ska jag ta och framkalla lite bilder på Alma så jag kan scrappa lite.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0