Resultat

Resultatet av dagens akuten besök; Som förövrigt bara tog en timme, är att jag ska få en tid för ultraljud och visar det att jag har gallsten, som doktorn sa att den högst troligt kommer göra, så blir det operation. Det tackar jag för! Skulle inte få vänta i tre månader på tiden heller. Förengångs skull så är dom snabba, nu har jag inte fått tiden för UL än men jag tror den kommer dimpa ner i brevlådan inom en snar framtid. Tackar även Anita för skjutsen och sällskapet idag, det uppskattas mycket!:)

Idag grattar vi även allas våran Linda som fyller år. Ska bege mig dit för lite fika om ett tag.:) Det är det bästa med att folk fyller år.
Apropå fika så ska jag sluta fika så mycket. Jag ska börja tänka lite mer på vad jag äter på veckorna och svulla desto mer på lördagarna.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0