Söndag

Idag är en slapp söndag då jag inte kunde sova länge än till halv tio trotts att jag kom hem halv fyra inatt. Men vad gör väl det när man får ligga och mysa med Alma i en timme innan rastlösheten kryper sig på mig.:)
Det blev frukost framför en film idag. Alltid lika mysigt och det börjar bli en vana på söndagar. Men det gör inte mig nånting.

Hade en jätte trevlig kväll igår, men det vart inte så mycket pysslande, mer sur och dans.:) Vi åkte in en sväng till stan oxå. Anita fick för sig att vi skulle in på the rock och ta oss en öl, sagt och gjort. :)
Hade som sagt huuur trevligt som helst och kommer inte ihåg när jag var uppe så länge som till halv fyra sist.

Imorgon ska jag in på sjukhuset igen. Ska vara där klockan 9. Får inte köra in ifall jag blir inlagd eller får nån medicin jag inte får köra på. Så ska försöka övertala Anita till att följa med så jag får sällskap oxå. Ska packa mig en liten väska bara i fall att jag blir inlagd. Hoppas inte på det. Men jag hoppas dom gör nått så jag slipper dom där anfallen för dom är inte roliga. Nästan värre än att föda barn. Men bara nästan. Ska iaf mysa mycket med Alma, Kicken och Arnold idag. :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_50a8e110ddf2b31d650067ae.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0