Tisdag.

Var på BVC igår. Och nu väger strumpan närmar fem kilo och är femtiosex centimeterlång. Stora tjejen!
Inte konstigt att storlek femtio börjar bli för litet.

Idag kom Linda förbi. Jag fick äntligen anledning att leka med min bilbana jag köpte på loppisen i Bräcke. Tror dock att jag tyckte det var roligare än Lennox.:) Sen begav vi oss till staden med Anita och Elsa. Anita handlade och sen begav vi oss på kupan och fikade. En hel dag med trevligt sällskap.:) Tyvärr fick jag lov att avvika då min mage började göra ont.
Som tur var gick det över på vägen hem.

Ikväll blir det twilght med Petra och kicken. Blir aldrig less på dom filmerna. Anita skulle komma förbi oxå så skulle vi ut och gå. Vet inte om hon stannar och tittar på filmen, men det visar sig.:)

Imorgon blir det ett besök på öppna förskolan, vi ska göra hand och fot av tryck i gips. Det är sånt som är kul att ha sen.:) Efter det väntas det besök av Annichen och Samuel. Kan inte klaga på att man inte har nått att göra sen man fick barn iaf.;)

Nu blir det lite mys med familjen innan mostrarna dundrar in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0