Torsdag

Idag ska vi på massage. Tur vi inte vart sjuk idag igen. Känns som jag se varit det mest varje gång.

Igår var vi på öppna förskolan och gjorde hand och fotavtryck. Ska göra flera för det vart så jävla bra och det kommer bli en perfekt julklapp till Almas mor och far föräldrar. Kanske till någon fler om det är nån som vill ha. :)

På söndag ska jag jobba. Tänkte att eftersom jag inte ammar heltid så kan jag jobba i några timmar på helgerna och dryga ut föräldrapenningen lite. Kicken är ju ändå hemma och vill ta hand om Alma.:) Och även om han får ett jobb så jobbar han inte på helgerna. Kan vara bra att ha lite extra pengar om det eventuellt skulle bli nått dop eller att bara stoppa det i semesterkassan direkt.

Sitter på bastuvägen nu och dricker en kopp kaffe innan vi ska bege oss till Brunflo. Sen ska vi kanske till stan. Jag ska köpa mig en skötväska. Nu är jag less på den vi har. Vill ha en med dragkedja.

Nog surrat för min del den här gången.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_509b958fddf2b31a390010e2.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0