Akutbesök

Började få ont i magen när vi var hos Anita och Magnus. Trodde det var magkatarren som spökade så tog en tablett åkte hem och försökte sova bort det. Gick inte att sova för smärtan var för påtaglig. Gjorde bara ondare och ondare, insåg att det här är fan inte magkatarren utan nått annat och ringde 1177. Dom tyckte jag skulle komma in. Sagt och gjort ringde pappa som skjutsade in mig. Lämnade lillan hemma med Kicken. Kommer in vid fyra får en komma in relativt snabbt. Får information om att jag kommer få vänta länge pga av en trafikolycka med fem skadade i. Vid halv sex går det onda över, tänker att nu kan jag ju lila gärna åka hem, eftersom dom oftast inte kan göra nått om man inte har ont just när man är här. Men ligger kvar och lyckas somna. Nyss kom läkaren in och mycket riktigt. Hon trodde dock att det var magkatarren som spökade iaf och jag ska nu äta mina omeprezol i nån vecka i förebyggande syfte.
Skönt att det gick över men det är ju så jävla typiskt. Och ni som känner mig vet ju att jag inte skulle åka in i onödan då jag sällan klagar i att jag har ont om jag inte har riktigt ont. Men men. Skulle iaf komma in igen om det kom tillbaka. Då får man hoppas att jag inte får vänta lila länge så dom kan komma på vad det är. För jag tror ändå inte att det var magkatarren. Men den som lever får se. Är ju inte ens säkert att jag får så där ont igen så. Nu ska jag gå ut och vänta på pappsen som är snäll och ställer upp mitt i natten. Och åka hem och sova! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0