Forts lördag

Alma har i princip suttit fast vid mina bröst idag. Så fort jag har lagt ner henne för att hon har somnat ifrån bröstet så har hon skrikit. Bara blivit tyst när hon är vid bröstet igen. Så vi gjorde oss i ordning och åkte till stan. Hon sover gott i bilen som tur är. Stannade till på kebab house och åt lite. Sen svängde vi in på kvantum och köpte ersättning. Och ungen vart som förbytt. Skönt säger jag! Nu säger jag inte att jag ska sluta amma, för det tänker jag inte göra förrän jag måste. Men när Alma inte blir nöjd med bröstet så måste jag ju göra nånting. Det var nån som hade kommenterat och frågat om det inte funkade med amningsnapp. Och det gör det inte för jag kör med det hela tiden då hon inte tar bröstet annars. Men tackar som frågar.:)
Nu är hon iaf nöjd och då är jag nöjd.:)

Ikväll verkar det som att det blir spel för hela slanten. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0