Fredag


Igår kom BVC hit på besök. Gillade inte riktigt henne. Vet inte varför. Men ger henne en chans till så får vi se. Skruttan hade gått ner i vikt, vilket inte var mycket men ändå. Så nu är det maraton amning som gäller. Så får vi hoppas hon gått upp tills på tisdag.

Jag och Anita var även och hälsade på en av våra brukare igår. Vi lovade henne det innan vi gick på havandeskapspenning och eftersom både jag och Anita har tagit denna tant till oss lite extra och hon oss så slog vi slag i saken igår. Och jag kan säga att jag vet vad hon kommer prata om dom närmaste dagarna. Gud vilken glad tant det vart när hon såg vilka som var där. Det värmer i hjärtat när man kan glädja nån för så lite. Vi gjorde hennes dag, och när jag såg hennes lycka så gjorde hon även min dag.:)

Har ingenting planerat idag. Ikväll kanske jag åker med Petra till Brunflo och umgås med dom där lite. Dom ska bli fulla men inte jag. Känner inte att jag har nån längtan till att bli full heller. Funkar lika bra att dricka alkoholfritt.:)

Nu blir det en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0