Lördag

Blåsig dag idag. Knappt man vill sticka ut näsan.
Det kommer snart en snubbe hit och ska kolla på kickens cross. Förhoppningsvis så köper han den. Sen ska vi åka och handla lite förnödenheter.
Har en liten tjej här hemma som inte ska göra nånting annat än att äta känns det som. Kommer snart ha såriga bröstvårtor igen, så som hon suger. Det kan inte vara meningen att ett barn ska amma typ 5-6 gånger på en inte allt för lång stund. Speciellt inte när det tar minst 20 minuter varje gång. Kanske bara var igår oxå. Jag hoppas. Annars är det jag som åker och köper ersättning. Funkar ju inte att ha ungen vid bröstet hela tiden. Då kan jag ju inte göra nånting. Kicken blir ju helt hjälplös han oxå när hon bara skriker. Ja det ordnar sig som sagt.
Nu ska jag fortsätta med mitt Morgonkaffe medan lillan fortfarande sover.


Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar det inte med amningsnapp då? :)

2012-10-06 @ 10:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0