Massage

Idag har jag och Alma varit på våran första spädbarnsmassage. Alma gillade det efter lite mat.:) Trevligt att träffa dom i föräldragruppen igen eller två av dom och en ny. Fast inte helt ny för mig ändå då den tjejen har varit här och fikat med Lina i somras. Men efter massagen har Alma mest sovit och dom sa att det kunde bli så eller att dom vart mer hungriga eller så vart det ingenting.
Apropå sova, så sov Alma heela natten i natt. Från elva till tio över sju. Men jag vaknade flera gånger och var tvungen att kolla så hon levde. Man blir ju lite nojig.
Jag känner mig inte på topp ikväll. Ont i huvudet. Började få ont i magen så jag gick upp och la mig på soffan, somnade en stund och när jag vaknade så var jag frusen oxå. Hoppas inte det är nån ny sjuka på G. Utan att jag vaknar och mår bra imorgon.
Nu fortsätter vi soffmyset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0