Onsdag

Igår var vi in på socialförvaltningen och skrev på papper om att kicken är pappan och att vi ska ha gemensam vårdnad. Varför har såna som jobbar på såna där ställen sällan humor? Försökte skämta till det lite men det var inte uppskattat. "Skriv på här om ni vill ha gemensam vårdnad." Jag "nja det vette fan! *skratt*" Hon tittade på mig som om jag var riktigt dum i huvudet. Sen sa hon "om ni inte är säkra så får ni ju ta hem pappren och fundera." Torrboll!
Ja nu är iaf Kicken pappa på papper oxå. Åkte och handlade efter det. Sen skjutsade jag hem Kicken, Arnold och varorna och åkte tillbaka till Brunflo. Tittade på en lägenhet som Petra eventuellt ska köpa. Sitter bara i om hon får låna till handpenningen eller inte, får hon det ska hon bli vuxen och flytta hemifrån i december. Lilla lillasyster! Men det går nog bra.:) Sen hälsade vi på Simone och Ian och senare Helena och Hugo.:)
Var även till mamma och hälsade på framåt kvällen, för hon hade bakat krämbullar, jag är en obotlig gottegris.:)

Nu väntar jag på att Kicken ska bli klar inne på AF så jag kan ta kort till skoterkortet. Onödigt tycker jag då jag tycker dom kan skaffa en bokstav till skoter och sätta det på körkortet när man har ett. Men det är kanske bara jag!

Ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0