Onsdag

Sitter på tåget. Var uppe redan klockan tre. Alma vaknade vid ett och var hungrig redan då och sen kunde inte jag riktigt komma till ro. Klockan tre gav jag upp och gjorde klart det sista innan avfärd. Fick väcka Alma, hon som alltid brukar vakna vid tre annars. Nu sitter både hon och Elsa och sover i en varsin bilbarnstol, Anita gör ett tappert försök men hon kommer nog inte komma till ro. Det kommer inte jag heller så det är ingen idé jag försöker ens en gång. Bävar mig för dom kommande bytena för det var bökigt med två barnvagnar, två barn i bilbarnstol och sen all packning plus skötväskor. Men det går nog på nå vis. Det ordnar sig alltid.
Var lite avis på kicken att han fick fortsätta sova. Är avis på Magnus som fick åka hem och lägga sig när han hade skjutsat oss. Hade oxå velat sova vidare. Men jag får lägga mig och vila när vi kommer hem till mormor, efter vi har hälsat på henne på sjukhuset. Känns ändå som det kommer bli en tidig kväll ikväll så man kanske ska hålla igång. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0