Onsdag

Idag ska jag och Alma tillsammans med Anita, Elsa, Simone, Ian och Petra på öppna förskola. Det blir första gången vi går dit på riktigt. Hoppas på en trevlig dag.:)

Stumpan fick prova ett par skor vi hade här hemma. Så söta små skossingar! Tyvärr satt dom inte så himla bra på foten så hon fick bara ha dom en stund.
Alma sov hela natten till klockan sex. Då åt hon och sen var hon jätte grinig. Jag som hade tänkt sova en stund till efter matningen vart ju pigg efter en timmes gnäll. Så det var bara att kliva upp. Då var det klart att skruttan behagade att somna. Typiskt det där, eller så var det precis det hon ville så hon fick ligga kvar i våran säng och sova medans mamma och pappa duschade och så.

Ute är det huuur fint väder som helst och fem minus grader. Hade det varit lite mer snö så hade det varit perfekt skoterväder. Men det får vi vänta med ett par veckor till antar jag.

Nej tror jag beger mig mot Brunflo redan nu och dricker lite kaffe hos systra.


Kommentarer
Postat av: kickan

MEN söt skooor!!!

2012-11-04 @ 21:45:28
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0