Tisdag

Inatt har Alma bara vaknat en gång för mat innan morgonen, iofs så var jag uppe från halv tre till fem då stumpan inte var nöjd med bara bröstet och låg och knorrade en bra stund i sängen innan jag gav upp och gav henne ersättning. Då vart hon nöjd och sov till halv nio.:) Linda ringde precis när vi hade vaknat och ville ha kaffe, så det var bara att kliva upp och fixa det. Men trevligt med besök även fast det vart tidigt.:)

Idag klockan tre ska vi till BVC med lillan, jag hoppas hon har gått upp i vikt nu. Och jag hoppas vi trivs bättre med barnmorskan idag än vad vi gjorde sist. Annars är det vi som byter barnmorska åt lillan. Det kan ju inte vara meningen att man ska bäva sig innan varje BVC besök.
Innan vi ska på BVC, så ska vi handla lite så Kicken har mat hemma när vi åker. Sen ska vi handla lite blöjor och annat nödvändigt som jag och Alma kan behöva när vi är borta. Det ska bli skönt att komma iväg i några dagar, samtidigt som det är lite gruvsamt, det är ju första gången vi åker bort tillsammans jag och Alma. Men det går nog bra. Sitter och funderar på vad man ska packa med sig, det har varit svårt att veta vad man ska packa åt sig själv förut och nu ska jag tänka på vad Alma ska ha med sig oxå. Det ordnar sig alltid, har jag glömt nått får jag väl köpa det där nere isf.
Ska kliva upp halv fyra imorgon och göra oss klara till halv fem då Magnus kommer och hämtar upp oss.

Nej nu ska jag mata lillan innan vi ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0