+ 10 dagar

Andra natten i rad som jag vaknar mest hela tiden. Har lite typ mensvärk. Men inget som ökar eller avtar om vart annat. Man kan ju hoppas det är nått på G. Eller så gör min kropp bara så här för att jävlas med mig.
Ska iaf göra det enda jag inte gjort idag. Ta det lungt och vila. Gå helt på långvarv.

Idag jobbar mamma och Petra så det blir inget morgon kaffe på bastuvägen idag. Men jag ska baka lite jordgubbspaj. För efter klockan tolv kommer Bettina och barnen hit. Petra skulle nog oxå komma för hon slutade oxå tolv. Det är vad jag har planerat idag. Segt att man vaknar och är pigg så förbannat tidigt bara. Har legat och lyssnat på alla som åker på jobbet sen halv sex. Man kan ju ha lite skadeglädje att man iaf slipper det. Man är väl aldrig så trött som när man ska åka på jobbet.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nej men nu får väl lillknodden titta ut tycker jag, förstår att det känns jobbigt och frustrerande att vänta. Kramen Kicki

2012-09-20 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0