+ 3 dagar

Känner fortfarande inget annorlunda.
Hoppas den lill*n vill titta ut snart.

Igår efter att jag hade lunchat med Elin åkte jag till Anita i Brunflo. Blev kvar där ett tag och Chatrine och Saga kom förbi en sväng.
Elsa gillar att sova på min stora mage och även bredvid mig. Tur att moster är en bra sovplats.;) Iaf en stund till.
Tog sen med mig Petra hem hon skulle duscha och göra sig i ordning för att åka till Britt-Marie och dricka grogg och fixa hennes och Sandras naglar. Jag skjutsade dit henne och tänkte inte stanna nå länge alls då jag kände mig dödstrött innan vi for. Men klockan blev ett innan vi hittade oss ut genom dörren hos Britt-Marie. Men trevligt var det och både Britt-Marie och Sandra vart nöjda med sina naglar.:)

Idag har jag inget inplanterat på agendan och jag ska låta det vara så. Ska ta det bara lugnt och hoppas på att bebis vill komma ut. Har blivit lite mycket farande nu sista tiden, får typ dåligt samvete för att kicken får sitta hemma hela tiden. Även fast jag inte ska det.

Nej upp och hoppa. Äta lite frukost och gå morgon promenaden med vovven. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0