+ 4 dagar

Fyra dagar efter BF. Sovit som en kratta inatt och vaknat varenda timme. Om jag ens har sovit den timmen. Känns som jag bara legat i en dimma inatt. Lär ju vara trött som ett as idag. Har ännu en sak att stryka från "gör-det-här-så-kommer-bebis-listan". Var nämligen ut på en cykeltur igår kväll. Det funkar inte heller som ni förstår.

Har ingenting planerat idag heller. Igår var första dagen på jag vet inte hur länge som jag inte rörde bilen. Den fick stå där den stod hela dagen lång. Tror den ska få göra det idag oxå.
Det enda stället jag var till igår var hem till mamma och pappa. Jag och Petra gick till hockeyrinken och tänkte att Arnold och Pimpim skulle få springa och leka med bollar. Det vart inte som vi tänkt oss när det gick förbi en löptik precis och det första Arnold gör är att hoppa över rinken. Men han stannade kvar när jag rev i åt honom och hoppade över igen. Men bollarna sket ju han i efter det. Gick bara och flåsade. Så vi gav upp ganska fort och gick hem igen.

Kliva upp ta sig en dusch och äta frukost. Ta en promenad med Arnold. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0