+ 5 dagar

Fortfarande ingen bebis, börjar tro att den vill stanna där inne forever.

Bilen fick inte stå hela dagen igår. Men nästan. Gjorde mig vara en liten tur till Gäle i Fåker. Carro hade såna där glidskydd som man kan ha under mattorna. Perfekt då jag letat såna. Och fick bara betala en tia oxå.:)
Men sen var jag bara hemma. Var till mamma på Morgonkaffe oxå. Petra, Magnus, Anita och Elsa kom hit en sväng på kvällskvisten. Nagelfix och kaffe, en alkoholfri öl för min och Anitas del innan vi avrundade kvällen.

Ikväll står det middag och Anita och Magnus på schema och sedan bowling. Igen. Måste ju passa på att utnyttja våran friskvårdspeng.:)
Kicken är nere i köket och håller på att fixa i ordning lite frukost åt oss. Vi skulle tydligen äta lyxfrukost idag, det säger inte jag nej till iaf.
Det är väl bara att kliva upp och göra sig redo för dagen.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0